Hledáme specialistku zákaznické péče
Zdravíme Tě,
jsme finská IT firma a píšeme software pro náročné klienty. Hledáme milou kolegyni na každodenní komunikaci s klienty. Je to tvůj šálek kávy? Čti dál.
Šijeme software na míru, ale ne horkou jehlou.
Našimi klienty jsou výrobci v oblasti průmyslu, energetiky nebo zdravotnictví. Naší dlouhodobou strategií je vývoj nerozbitných softwarů, na které je spoleh za každého počasí. Nikdo není dokonalý, a tak i nám se občas do cesty připlete nějaký ten bugísek. Tvoje práce ale nebude jen o vyřizování stížností.
Péči o naše klienty bereme vážně a s úsměvem.
Tvojí prací bude každodenní komunikace s klienty, přijímání požadavků a vytváření ticketů pro jednotlivé specialisty. Jestli nevíš, co je ticket. Nevadí. Ukážeme, vysvětlíme, naučíme!
Dále budeš zpracovávat informace o novinkách na našem webu a průběžně o nich informovat naše klienty.
Přehled v problematice online aplikací by nám vytrhl trn z paty.
Pokud HTML, CSS, nebo jQuery pro Tebe nejsou neznámé pojmy, tak ti práce půjde jako po másle. Žádný učený ale z nebe nespadl, takže se nenech odradit a ozvi se nám. Vše se dá dohnat.
Sídlíme přímo na Svoboďáku, takže tu máš vše, co k životu potřebuješ.
To by šlo, ne? Pojďme si dát kávu!